esmaspäev, 8. juuni 2009

Elu muutub ohtlikuks


Tundub sedaviisi, et mul on uus pliidiraud ja uus praeahi. Minul, mitte pliidil. Selles mõttes, et pliit ja rauasaadused pole veel kokku saanud, aga see võib siiski peatselt juhtuda. Paar imevidinat on veel puudu. Sügavalt eksistentsiaalne küsimus on nüüd see, et kui kõik see ükskord juhtuma hakkab, kas siis on turvalisem olla kohal või evakueeruda? Põhimõtteliselt võiks ju nii olla, et kui ma ise asjadel silma peal hoian, siis on mul justkui ülevaade ja võimalus sekkuda. Teisipidi jälle ei oskaks ma selle ülevaatega midagi peale hakata ja sekkuda niikuinii ei viitsi. Lihtsam on vist mitte näha, kuidas mu köök maapealseks põrguks muutub.
Huvitav, kas õrn ja hell roheline on hea värv kööki? Ja mis värviga seda veel sobitada võiks? Valge on muidugi vaikimisi. Ja hall on... kuidagi hall. Tegelikult mulle ikka meeldivad värvid. Samas muidugi, kui kombineerida kõiki võimalikke hallitusetüüpe, võib saada ka huvitava paleti. Mina olen näinud rohelist, roosat ja juustu sees ka sinist hallitust. Üsna võigas kombinatsioon, peaaegu nagu väljakutse.

2 kommentaari:

kukupai ütles ...

Minul suvel sama plaan - pliit remontida. Aga mina pean selle töö ise ära tegema...

Kaamos ütles ...

Mul on köök lilla, helesinne ja roosa. Haige, beibelik ja ajusid pehmendav, seinal suur-suur pilt punasest koerast.

Kõkide toonide koosmõju on nii armas, et ütleksin: vali mida tahad, ka kõige sõgedam valik annab lõpuks ju oma kodu värvid.

Blog.tr.ee