teisipäev, 2. juuni 2009

Kui majas enam süüa pole

...ja poodi ei viitsi minna, siis tuleb midagi teha.
Üldiselt ei armasta ma kokkamist, retsepte ja muud taolist. Aga ühtäkki lõi mul miski vamm pähe ja ma tundsin vajadust siia üles tähendada retsepti, mis alles ükspäev päästis mu... ee... millegi. Noh, igatahes sai midagi süüa.
Laiskadel on laisa retseptid. Seda koogitegemisejuhendit võiks tegelikult pigem valemks pidada, numbreid pidi see käibki - 2+2+3+4.
2 klaasi jahu
2 klaasi suhkrut
3 klaasi hakitud rabarbereid
4 muna
Edasine on võrdlemisi ootuspärane - munad ja suhkur vahtu, rabarberid sisse, natuke uhada ja siis jahu otsa. Mõistlik on kogu jahu korraga mitte panna, pigen näiteks kõigepealt 3/4 ja kui see on kenasti sisse nühitud, siis ülejäänu. Noh, ja siis kogu see asi vormi ja ahju. Temperatuuridest ei tea ma midagi, aga puid väga palju ei kulu.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No kui asja laisa, aga maia inimese kombel ajada, siis mu jaoks algab see retsept 0,5 paki võiga ja lisaks veel 1 pakk hapukoort... ja jahu on 3 klaasi... seega valemiks: 0,5+1+2+3+3+4
A muidu ideaalne kiire kook. Tänagi lähen sellega sõbrantsi tuliuut ahju sisse õnnistama...

kukupai ütles ...

kiire ja hea :)

Blog.tr.ee