laupäev, 12. september 2009

Fotojaht: Öö

Öö on siis, kui päike on looja läinud ja ohtlikud asjad pääsevad liikvele. Pimeduses nahistajad, valgusepelgurid. Olen minagi jõudumööda ööloom, jõudeaeg, kus fotokaga vehkida, on pigem päevane. Sestap pole mul ka statiivi (jaa, ma tean küll, sellega saab päevavalges ka vägitegusid teha) ja ammugi mitte ööpildistamisoskusi. Aga jäägu siis oskused neile, kel see oluline. Mul on lihtsalt pildid, mis mulle meeldivad.

Eriti uhke olen seebikarpi püütud virmalise üle. Küll on hea, et meie randades on kive, millele kaamerat toetada.


Ilutulestik näeb öösel kõige netim välja.


Mõnikord juhtub öösiti päris õudseid asju.


Mõni teine kord on öö imeliselt malbe.


Öös on pisut eilset päeva.


Öö maalib kummalisi varje.


Ja kindlasti on öös fotojahtijaid.

7 kommentaari:

Helve ütles ...

öö maalitud varjud on müstilised ja virmalised oled kenasti kätte saanud.
hästi ilusad pildid!

Anonüümne ütles ...

Tuttavlikud pildid ..
Aga virmaliste püüdmine on lihtsamast lihtsam :)

enetimm ütles ...

kadestan virmaliste kinnipüüdmist. ilmselt üks asi elus, mida tahaks kindlasti näha...

tegelinski ütles ...

jee... ilutulestik! Ei olegi juba ammu näinud :)

leheneeger ütles ...

Ilutulestik on alati kindla peale minek. Vanusest, rahvusest ja soost sõltumata - kõik vaatavad, suud ammuli. Ilus.

Köögikata ütles ...

kõik pildid on hästi kenad, aga see ilutulestik on otsekui suur võilillenutt, lahe!

Linda Järve ütles ...

Ilutulestik on ilus :), aga kõigis on oma meeleolu.

Blog.tr.ee