kolmapäev, 24. september 2008

Seksist, riigireetmisest ja Ninatagast

Ninataga ei kirjuta täna seksist. Mõned teised kirjutavad küll.
Ninataga ütles hoopis sedaviisi:
"Viimastel päevadel on kogu energia kulunud inimestel riigireetmise ja soome tragöödia mälumiseks, nüüd otsivad nad justkui sellest kõigest väljapääsu… hakates mäluma endas talletunud suhteid ja võtnud ülesse seksi teema…"
Pani mõtlema küll. Riigireetmine ja Soome tragöödia lähevad mulle oluliselt vähem korda kui minu suhted ja seks. See, mis toimub minu koduseinte vahel on minu jaoks mõõtmatult tähtsam kui poliitika või maailma hullus. Ma ei väida, et need asjad pole olulised, aga maailm algab ikka kodust.
Kodust välja pääseda ka ei tahaks, siin on niigi hea. Niisiis naudin pigem suhteid ja seksi ning lisaks veel head sööki ja jooki, mõnusat lugemist ja muid väikekodanlikke mõnusid.
Maailmaparandamise mõttes olgu lisatud, et minu arvates oleks meie põhjanaabritel vaja rohkem psühholooge ja vähem relvi. Riigireeturite vastu ei aita ka need abinõud - küll põrsas pori leiab.
Niisiis, veel üks tassike teed. Kus on kruusid?

Kommentaare ei ole:

Blog.tr.ee