pühapäev, 26. oktoober 2008

Fotojaht: Külm


Et siis külmast seekord. Võtsin mõned vanad külmad, tänavust ei julge ära sõnuda.

Üks uhkemaid külmategusid Eestis on Valaste juga. Sellest siis kõigepealt.







Külm külmas, mis saaks veel külmem olla?


Järgmine foto on pärit 3. novembrist möödunud sügisel. Siis oli lund pea ja jalaga segada. See sahmakas kippus kangesti kaela tulema.



Isegi 2005. aastal oli talve täheldada, külma ka. Niimoodi nägi meri välja märtsis.


Ja lõpuks paar pilti, mis minu meelest külma eriti hästi iseloomustavad - jäälilled aknal.




Ja veel külmem saab olema Kukupai juures.

8 kommentaari:

kukupai ütles ...

Valaste juga on vahva, ma talvel polegi seal käinud. Nagu pitsist kohe.

enetimm ütles ...

millised tabavad pildid, esimesed on lausa nagu pitsist kokku pandud!

Anonüümne ütles ...

Lahe :)
Küll on hea, et ma nendest sadadest vallaste joa piltidest ei hakanud otsima ... oleks seda vallastest palju olnud :(

Aknapitsid on lahedad :)

Herezia ütles ...

Jäätunud Valaste juga on üks võimsamaid vaatepilte, mida ma elus olen näinud.
Ninataga, ilusaid pilte ei saa ometi olla liiga palju. ;)

Oudekki ütles ...

Väga hea seeria! Minu arvates see jäätisega pilt on kõige parem - see meenutab natukene antarktikaekspeditsiooni majakesi, ümberringi jäätunud maailm. Natukene ulmeline teiselt-planeedilt maailm, nagu ka planeeditipud on. See annab edasi just tunde "külm", millega ei võistle "jää", "räästas", "talv" jne. Aga kokkuvõttes - väga väga tore :)

Reine ütles ...

brrrrrr :) tõesti külmad pildid :) Ilusad!

Ti:a ütles ...

külm on looduse kunstnik.

Väga ilusad pildid!

Kaamos ütles ...

Jäätiseputka on ehe pärl, multifilmilik leid!

Blog.tr.ee