pühapäev, 30. november 2008

Kõver fotojaht


Kõver on ütlemata hea teema, mulle kohe hirmsasti meeldivad kõverad asjad. Seega on ka pilte kole palju. ;-)



Kõver maja Hamburgis. Pildi peal ei näegi nii seks välja, aga kui sinnakanti satute, siis kaege üle.


Vistaaria, väga kaunilt väänduv.


Crazy monkey tree. (Pole aimugi, kuidas seda maakeeli nimetada.)


Kõverate sarvedega loom, miski mägiveis.


Seaküla Simsoni kõver skulptuur.


Eriti kaunis kõverjoon. Norra, muuseum.


Kõver ojake, kõverate kallaste ja suure jõuga. (Vaadake vaid, kui sügav. Ja millise puu saagiks on saanud!)


See pole nüüd päris kõver, lihtsalt vint on peale keerdunud.


Kaunis kaar - maja seestpoolt.


Jääkõverikud.


See puu on küll kõver. No doubt.

7 kommentaari:

Ti:a ütles ...

ma pidin omale kohe lemmiku valima, kuigi raske oli seda teha, kõik on super pildid. aga jääskulptuur võitis mu silmad.
alguses oli tunne ,et need on vees olevad vetikad või korallid. jääkorallid :)

Anonüümne ütles ...

Sarvikuga ei tahaks eriti vaielda. Polnud vist kõige ohutum pildistadagi?

Reine ütles ...

ma nõustun esimese kommentaariga- kõik pildid on mu lemmikud!
Ilusad jahipildid!

Herezia ütles ...

Sarvik oli täiesti nunnu elukas, kes elas koos oma ema ja tädiga. Sõbralik nagu koerakutsikas. See muidugi muutis ta pisut ohtlikuks küll - mine neid sarvikute mänge tea.

Oudekki ütles ...

Mägiveise sarved teevad kuidagi kogu pildi kõveraks :) Aga minu lemmikuks jääb vist ikka kõver maja seestpoolt, rõhutab maakera kuju, on konkreetne ja abstraktne korraga ja kuidagi selline... puhas ... Väga hea ;)

enetimm ütles ...

mägiveis oma kõverate sarvedega ning kõver skulptuur, justkui meie fotojahi jaoks loodud :)
aga tegelikult on kõik imehead valikud!

Miss Positiivne ütles ...

mulle hästi meeldib see maja seest poolt! tore leid!

Blog.tr.ee