pühapäev, 7. detsember 2008

Fotojaht: Taevas



Taevas on ilus. Ma arvan, et taevast olen ma üleüldse kõige rohkem pildistanud. Nii et palun vabandust hirmsa piltide hulga eest, aga uskuge mind, tegelikult on neid arvutis sadu.




Vikerkaar on kõige ilusam asi taevas.


Teine lemmik on loojang.

Taanimaa põldudel.

Rakvere linnas.


Mere ääres mõjub taevas kuidagi eriliselt, nagu oleks see lähemal kui mujal.

Suurlinna taevas on sudu. Omamoodi kuma seegi.

Brüssel.

Kölni katedraali tippu on pilvelammas kinni jäänud.


Ja siis algab öö.


Neeruti kandis


Industriaalne loojang


Öötaevas võib igasuguseid imeasju näha

Loomulikult on taevas palju põnevaid pilvi, nende vahtimisest ei saa ma iial küllalt.







Ja lõpuks võib taevast ka taevas näha.


Oi, kas sa tõesti vaatasid kõik pildid ära? Mine nüüd õue ja vaata taevast ka. ;-)

6 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Väga huvitavad pildid.
Vikerkaar on minu (pildistamis)lemmik ka, mul on isegi blogis eraldi vikerkaarte teema ära "sedeldatud".
Taevas on üldse ammendamatu :)

Anonüümne ütles ...

Neeruti mägedest väljasõit :)
See on selle mehikese kohapeal...mis tähistab neljanda järve teeotsa...
Aga sellegi poolest, punased varemed ja taanimaa kollane loojang ...
Lahe :)

Kaamos ütles ...

Mulle meeldivad kangesti pildid, kus pilved ei ole lihtsalt omaette, taevas tolnevad tuustid (uih, vabandust!) vaid need on hoopis vihma-tuult-midaiganes lubavad.

Elusad , lühidalt.

Aga sul tuuste polegi pildil!

Ti:a ütles ...

oh see Rakvere filigraansed puud ja punane loojang on võrratu filmiline....kusagil kappab kindlasti Ivo Schenkenberg hobustega ja jahib Agnest ja Gabrieli :D

tegelinski ütles ...

Vaatasin küll kõik nad üle, suurtena. Imetlen kvaliteeti. Ja värve. Ja kontuure.Ilusad.
Mõni pilt oli väiksena parem.See katedraal tippudega pilvedes.
Lemmik on taevas 3.
Taevas ja maa on kokku saanud. Piir on kadunud.

Herezia ütles ...

Tuustid! :)) Merepiltidel on küll tuuste. Aga nendest suurtest mustadest asjadest tuli peamiselt midaiganes alla, kui valima peaks. Või siis kõikide vihmade vanaema. Need on mu selle suve parimatest padukaelamustest.

Blog.tr.ee